Aşk Mantık İntikam - 11. Bölüm

Tarixində dərc edildi 3 Sen 2021
Baxış 3 350 718
2 100

Aşk Mantık İntikam 11. Bölüm -
(03 Eylül 2021)
11. Bölüm Özeti:
Ozan’ın Çağla’yla evleneceğini öğrenen Esra büyük bir şok ve hayal kırıklığı yaşamaktadır. Ozan’la konuşup neler olduğunu anlamaya çalıştığında Ozan’ın katı tavrıyla karşılaşır. Tüm bunların üzerine aldığı ani bir kararla kariyerine yeni bir yön veren Esra, Ozan’dan uzaklaşmak için şehir dışına çıkar fakat gelişen olaylar Esra’nın kendisini uzaklaşmak istediği her şeyin içinde bulmasına neden olur.

Genel Özet:
Ozan ve Esra yeniden bir aradadır. Onları öpüşürken gören Çağla; Ozan’ı, Esra’ya bırakmamaya karar verir. Ozan için savaşacaktır. Çınar ve Ozan’ın arasındaki gerilim ise devam eder. Esra Çınar’ın duygularını bilmediği için bu gerilime anlam veremez.
Ozan da Esra da birbirlerine sırılsıklam aşık olduklarını saklamazlar. Esra’nın bu kadar badireden sonra Ozan’ı tekrar kaybetme korkusu olsa da Ozan, Esra’yı bundan sonra her şeyin çok güzel olacağına inandırır ancak gelişen olaylar onları büyük bir yol ayrımına getirecektir.

Esra garsonluk yapmaktadır ve artık hayatın zorluğundan sıkılarak yaşam standardının değişmesi için mühendis Ozan’la mantık evliliği yapmıştır. Ancak bu evlilikte maddi, manevi zorluklar yaşayınca evliliği bitirmek zorunda kalmıştır. Boşandıktan sonra Ozan bir yazılım şirketi açıp çok zengin olur. Ve bir gün Esra bu şirkette işe başlar.

OYUNCULAR: Burcu Özberk, İlhan Şen, Burak Yörük, Melisa Döngel, Günay Karacaoğlu, Zeynep Kankonde, Süleyman Atanısev, Mehmet Korhan Fırat, Sevda Baş, Ceren Koç, Birgül Ulusoy, Tarık Şerbetçioğlu ve Mehmet Yılmaz

FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Aşk Mantık İntikam: www.fox.com.tr/Ask-Mantik-Int...
Resmi AZloft Kanalı: azloft.info/bin/gQZ.html...
Resmi Facebook Sayfası: askmantikint...
Resmi Instagram Sayfası: askmantikintikam
Resmi Twitter Sayfası: askmantikintikm

Aşk Mantık İntikam
Şərh  
  • Kayranur Özsu

    Kayranur Özsu

    10 saat əvvəl

    Esrayla eko’nun dayanışması çok güzel :))

  • Gizem Cankaya

    Gizem Cankaya

    10 saat əvvəl

    Nobody
    Zümrüt :ceo annesiyim ben

  • Yorumcu Kız

    Yorumcu Kız

    11 saat əvvəl

    menekşe nekadar gıcık ya kadının röportajını mahv etti

  • Dilara Ak

    Dilara Ak

    12 saat əvvəl

    Esra:"sen çok PİŞMAN OLUCAKSIN AMA ÇOK GEÇ OLUCAK"👏👏👏

  • _Hee_Won Kim

    _Hee_Won Kim

    13 saat əvvəl

    Cok sacma😏

  • Dizi & Serie

    Dizi & Serie

    15 saat əvvəl

    Esra:Ay deliyim galiba 🤣🤣🤣

  • Dizi & Serie

    Dizi & Serie

    15 saat əvvəl

    55:07 🤣🤣🤣

  • Asmin Yöndem

    Asmin Yöndem

    15 saat əvvəl

    Çağla bu kadar zengin ama nerdeyse hep aynı çantayı takıyo ayhhhh

  • elma_ ile

    elma_ ile

    18 saat əvvəl

    Günay Karacaoğlu’na bayılıyorum 🌸

  • Yajaira Garcia

    Yajaira Garcia

    18 saat əvvəl

    Ozan, bölümün son dakikalarında neler söyledi? İspanyolca konuşuyorum ama Türk dizilerini seviyorum ve bunun altyazısı yok :')

  • Kekdkfkd İi

    Kekdkfkd İi

    21 saat əvvəl

    Hay Allahım bi akan giden aşk izletmediniz bana illa kaos sokacak kötü karakter kazandıracak Türk dizisi

  • Gökberk Kaan

    Gökberk Kaan

    23 saat əvvəl

    Bu zümrütün ani ruh halleri beni benden alıyo xnjdoemxl bi anda küçük emrah dan cem yılmaza bağlıyo kadın harikaa ya 😂

  • Tuğba Özdede

    Tuğba Özdede

    Gün əvvəl

    Filmin içine girip ozanı boğmak isteyen kaç kişiyiiizz😡

  • Elif Su Alkan

    Elif Su Alkan

    Gün əvvəl

    son bölümlerde zümrüte bayılıyorum

  • Elif Su Alkan

    Elif Su Alkan

    Gün əvvəl

    ozan esrayı haketmiyor çınar hakediyor

  • RFAEL Mammedli

    RFAEL Mammedli

    Gün əvvəl

    Bir. Zamanlar zukurova. Sonbolum

    5

  • RFAEL Mammedli

    RFAEL Mammedli

    Gün əvvəl

    U

  • RFAEL Mammedli

    RFAEL Mammedli

    Gün əvvəl

    Vbir zamanlar. Cukurova. S0n blumler

  • Seriyye Huseynova0

    Seriyye Huseynova0

    Gün əvvəl

    8:43 esranin acisini özümdə hiss etdim yaşadim sanki 😪😪

  • •Ayça Aksu⚓•

    •Ayça Aksu⚓•

    Gün əvvəl

    5:30 13 bölümde döndün ama aslannn nolduu

  • Bbb Bbb

    Bbb Bbb

    Gün əvvəl

    Her kes ozanin uzerine gidiyor o da duyduklari icin oyle yapti.normal bir sey.her kes oyle yapatdi o duyduklarini duysaydi

  • KANLI PIÇAK

    KANLI PIÇAK

    Gün əvvəl

    esra ozan vs esra çınar sence hangisi ben çınar diyorum

  • Meltem Kale

    Meltem Kale

    Gün əvvəl

    yemisim esrayi falan cinar yerine olsam kardesimi asla ozana yâr etmezdim. Asla! takilmasi gereken nokta sadece bu bence.

  • Aylin Kartın

    Aylin Kartın

    Gün əvvəl

    54:37 Musa ve Zeyno paralel evrende baht oyunu Ali ve selin

  • Асель Идрисова

    Асель Идрисова

    Gün əvvəl

    Esraya çok üzüldüm ya

  • Miraç Ebrar

    Miraç Ebrar

    Gün əvvəl

    Eğer bu bölümden sonra Esra ve Ozan üçüncü kez birlikte olursa Türk dizilerine olan umudum biraz daha azalacak.

  • veronikablog

    veronikablog

    Gün əvvəl

    Kapak olmamis hic

  • Orhan Özkılıç

    Orhan Özkılıç

    2 gün əvvəl

    Abi şu çağlanın gurursuzluğu ve olanları önemsememeyip devam etmesi aşırı sinir ediyor beni

  • Meltem Kale

    Meltem Kale

    2 gün əvvəl

    o yırtmaç az olmuş ümüğüne kadar açaydın😀

  • Berra Etcioglu

    Berra Etcioglu

    2 gün əvvəl

    esranın enerjisi mi içime işledi onun gösteremediği nefret mi bilemiyorum çağla sahnelerinde duvarları tırmalayasım geliyo cidden tek miyim ya

  • Berra Etcioglu

    Berra Etcioglu

    2 gün əvvəl

    sinsirek çağla

  • Neslihan Atagül

    Neslihan Atagül

    2 gün əvvəl

    YEMİN EDERİM BU ÇAĞLA BU BÖLÜMDE KADINLARIN YÜZ KARASI

  • Aga Porniden

    Aga Porniden

    2 gün əvvəl

    why is there no subtitle?

  • Bir annenin günlüğü

    Bir annenin günlüğü

    2 gün əvvəl

    12. Bölümü ne zaman yüklicek siniz

  • Yağmur Bulut

    Yağmur Bulut

    2 gün əvvəl

    Arkadaşlar hayırlı olsun esra hanımlar başka dizide olucakmış bu dizi final olucak tanıtımı 3 gün öncemi ne oynadı yine güzel bi dizi yine final saygılar...😌

  • Oyun Çılgını Özcan

    Oyun Çılgını Özcan

    2 gün əvvəl

    Ozan çağlayı sevmediği okadar belli ediyor ki esrayla öpüşüp koklaşan ozan çağlaya somurtuyor

  • Aga Porniden

    Aga Porniden

    2 gün əvvəl

    neden altyazı yok

  • dear suga

    dear suga

    2 gün əvvəl

    keske cagla ve esra yakin arkadas gibi kalsalardi, kiskanmasalar etc.

  • Elif Çelik

    Elif Çelik

    2 gün əvvəl

    ESRA💗ÇINAR

  • Tanvir Walid

    Tanvir Walid

    2 gün əvvəl

    english Version plz

  • arawelo yar

    arawelo yar

    2 gün əvvəl

    Kaç gündür aradım bu bölum nihayet buldum

  • Hįrâ nùr Õztùrk

    Hįrâ nùr Õztùrk

    2 gün əvvəl

    Ben bu ara Cinarla Esrayi daha cok seviyorum

  • elif  can

    elif can

    2 gün əvvəl

    Filmi sevdiniz mi arkadaşlarım

  • Damla Tığlı

    Damla Tığlı

    2 gün əvvəl

    NE ÇİRKİN NE ÖZENSİZ BİR KAPAK FOTOĞRAFI BU YA İŞİNİZİ SEVEREK YAPMIYORSANIZ BİZDEN BİRİNE DEVREDİN BİZ SEVE SEVE YAPARIZ. ESKİ STİLLE ATIN BARE ŞUNLARI GÖZÜM KANIYOR ŞU HİSTERİĞİ DE KAPAĞA KOYMAYIN KAPAKLAR ESZANLI OLUYOR ARŞİVE BAKMANIZI ÖNERİRİM.

  • Fatoş Yandı

    Fatoş Yandı

    2 gün əvvəl

    Yanlız biz adanalıyık dediğinde diziyi bir daha sevdim😅

  • Jully

    Jully

    2 gün əvvəl

    Aradığım bölüm

  • Aleyna Özmen

    Aleyna Özmen

    2 gün əvvəl

    12 ve 13. Bölümlerde hızla gelse tadından yenmez

  • zaynap yilmaz

    zaynap yilmaz

    2 gün əvvəl

    esra + ozan =💔
    esra + cinar = ♥️
    esra cinar ken cok mutlu

  • zaynap yilmaz

    zaynap yilmaz

    2 gün əvvəl

    yaaa ozan ne kadar koto bir adam ,

  • Hiranur Akdivar

    Hiranur Akdivar

    2 gün əvvəl

    Şu kapağı eski haline getirin...

  • Kartal KA

    Kartal KA

    2 gün əvvəl

    Zümrüt muhteşem karakter değil mi yaa :)

  • Yalin Atesoglu

    Yalin Atesoglu

    2 gün əvvəl

    Bölümler 5 hafta geriden geliyo arap atı gibi sonradan açılıyo daha bi kıymeti kalmadı bölüm atmanızın biz bu bölümlerin youtube yüklenmesini bekledik sonunda gittik fox un kendi sitesinden izledik eksik iş yapıyosunuz ayrıca 9 cu bölüm yine kayıp

  • HALİL YILDIRIM

    HALİL YILDIRIM

    3 gün əvvəl

    Esra çocuk muhabbetini ne zaman itiraf edecek artık

  • Diloo _

    Diloo _

    3 gün əvvəl

    O İLK DAKİKALARDAKİ KAVGA SAHNESİNDE SERGİLENEN OYUNCULUK GERÇEK Mİ LANN NAPMIŞSINIZ DEVLEŞMİŞSİNİZZZZ

  • NUR

    NUR

    3 gün əvvəl

    OZAN SEN ACIMASIZ KALPSİZSİN..

  • Nicat Dergahov

    Nicat Dergahov

    3 gün əvvəl

    Bu diziye zumrute gore baxiram😂😂

  • Aynure Memmedova

    Aynure Memmedova

    4 gün əvvəl

    Dus artiq yaxasindan Ozanin. Ama Ozanda az deyil ha. . Dinlemek ucun. Bile dursana yaa.

  • Aynure Memmedova

    Aynure Memmedova

    4 gün əvvəl

    Ah cala Cala olmiyan seyleri konusubda . Sonunda . Sezofiren olacaqsin. Allah Allah.

  • Rabia Cinbas

    Rabia Cinbas

    4 gün əvvəl

    Kuscam ya cidden kuscam
    Çağla niye bu kadar itici🤮🤮🤮🤮🤮🤮
    Ağzını yaya yaya konulması öööghhh

  • Sevara Khalikova

    Sevara Khalikova

    4 gün əvvəl

    Cağlını sesi çok kötü 😭

  • M Sanane

    M Sanane

    4 gün əvvəl

    Zümrüt: Heykelciymişin 😂

  • Зафар Мехтиев

    Зафар Мехтиев

    5 gün əvvəl

    *AZƏRBAYCANLILAR BƏYƏNSİN* 🇦🇿🇹🇷

  • mohamed brown

    mohamed brown

    5 gün əvvəl

    Ask Mantik intikam 11. bolum cok guzal

  • A Y

    A Y

    5 gün əvvəl

    Cok sacma bir yöne gidiyor

  • Reni Assenowa

    Reni Assenowa

    5 gün əvvəl

    Yaa ozan ile Esra çok iyidiler noldu şimdi yaa morelim bozuldu vallaha😔

  • Elgün Namazov

    Elgün Namazov

    5 gün əvvəl

    Bir anda Çağlanın bu kadar kötü olması👿👿

  • Rabia Cinbas

    Rabia Cinbas

    5 gün əvvəl

    Ööööghh kusucam🤮🤮🤮 çağlanın rolünü çok itici yapmışlar 🙄🙄🙄
    Okumuş etmiş güya elit ama çok saçma 😂😂🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️
    Fakirsen hemen evlenirsen salaksın ama zenginsen hemen evlenirsen oo maşallah diyorlar 🤦🏿‍♀️🤦🏿‍♀️

  • Bahar Azeri

    Bahar Azeri

    5 gün əvvəl

    Ben böylə adamı öldürürüm süründürmem

  • Pop Türkçe Müzik Mix

    Pop Türkçe Müzik Mix

    5 gün əvvəl

    *Ozanın anası çok muhteşem rol aparır çox gülməlidi*

  • Seri Dzhafarli

    Seri Dzhafarli

    6 gün əvvəl

    Esra ne kadar güzel olmuş 42:59 dakikada

  • Seri Dzhafarli

    Seri Dzhafarli

    6 gün əvvəl

    Noooooluuuur kamera arkasi olsun

  • Seri Dzhafarli

    Seri Dzhafarli

    6 gün əvvəl

    Arkadaşlar, SCK dizisinde Eda Serkan uzundan ağlıyordu, şimdiyse Esra Ozan uzundan ağlıyor🥺
    SCK45 bölüm

  • xatia Beridze

    xatia Beridze

    6 gün əvvəl

    თქვენ გამიჩინეთ მე ნერვოზი ფსიქიკა დამირღვიეთ დეპრესია ათასი უფედურება დამართეთ დამპლებო ☹️

  • ANVALDON

    ANVALDON

    6 gün əvvəl

    Poner los subtitulos en español. Gracias

  • Turkane Afkari

    Turkane Afkari

    7 gün əvvəl

    tum hata zeynoda offf

  • Turkane Afkari

    Turkane Afkari

    7 gün əvvəl

    ne zama oszan gercek olucakkk

  • unec 2019

    unec 2019

    7 gün əvvəl

    Zeyno balık etli😊💋

  • ANVALDON

    ANVALDON

    7 gün əvvəl

    Poner subtítulos en español. Gracias.

  • Nur Hasanah

    Nur Hasanah

    7 gün əvvəl

    Mapan

  • אפרים יעקוביאן

    אפרים יעקוביאן

    7 gün əvvəl

    למה אין כתוביות?

  • ⭐star watch ⭐

    ⭐star watch ⭐

    7 gün əvvəl

    13:00 esra ile bende alıyorum yemin ederim

  • ⭐star watch ⭐

    ⭐star watch ⭐

    7 gün əvvəl

    5:40kız diyor ki makyajımı arabada yapıcamnama yapdın m@! Mısın

  • Gunay Aliyeva

    Gunay Aliyeva

    7 gün əvvəl

    Bu həyatda üzümü güldürən tək insan sənsən Zümrüt xanım teyze 🚬

  • Miss Sunshine

    Miss Sunshine

    8 gün əvvəl

    Çınarın babalari hep bahçede rolüü 😅

  • Rosângela Bezerra

    Rosângela Bezerra

    8 gün əvvəl

    Esra e Eko os dois são engraçado demais🤣🤣🤣🤣

  • dilara 2803

    dilara 2803

    8 gün əvvəl

    İNANAMIYORUM SANA OZAN!! ÇAĞLAYLA EVLENMEK NEDİR YA??😡😡😤😤🥺

  • Rossana Glasgow

    Rossana Glasgow

    8 gün əvvəl

    My 2nd best TV series for Summer but Worst English subtitles compared to the others. The site provided has virus .Episode 11 and 12 NO ENGLISH

  • Gül Bay

    Gül Bay

    8 gün əvvəl

    Noldu ki bu ozan niye diger kiza evlenme teklif etti. Neye kizdi biri anlatsin lütfen

    • Selin Turnator

      Selin Turnator

      8 gün əvvəl

      diger bolumu izle esra ile zeynep konusurken ozan arkadayken yalnis laflar dinledi

  • Sara M

    Sara M

    8 gün əvvəl

    6:43 😔😔

  • Fatime Shammadova

    Fatime Shammadova

    8 gün əvvəl

    Zümrüd Hanımın aklı başına geldi😂 Su iyileştirdi😂😂😂

  • Turxan Əliyev

    Turxan Əliyev

    8 gün əvvəl

    Bu bölüm çox maraqsız

  • Ak-Saamai Bekbolotova

    Ak-Saamai Bekbolotova

    8 gün əvvəl

    Zümrüd teyzeyi çooook seviyorum. Harika oyuncu ❤

  • XURAMAN R_va

    XURAMAN R_va

    8 gün əvvəl

    Esrada hiç ya göz göre göre mutsuz oluyor sonra mutlu oluyor Çınarada umut veriyor yaaa

  • Günay Sali

    Günay Sali

    8 gün əvvəl

    bu diziden Sadece bişi öğrendim. CTRL+Z tuşu ile bilGiSayar bilGilerini Geri yükleye biliyor Sunuz. 😂

  • Ani Angelova

    Ani Angelova

    8 gün əvvəl

    Ya menekşenin kafasındaku beni gıcık ediyo cıkartın onu

  • Always Blimy

    Always Blimy

    9 gün əvvəl

    Bu yazın en iyi oyuncuları
    Burcu özbek Cemre baysel

  • Жанабай Уразбаев

    Жанабай Уразбаев

    9 gün əvvəl

    İkinci sezonu ölsün mü arkadaşlarim

  • Aygun Ibo

    Aygun Ibo

    9 gün əvvəl

    12- bölümü koysanız çok iyi olur

  • Yasemin Yutaz

    Yasemin Yutaz

    9 gün əvvəl

    12 bölüm nerde insanlara dalgami gecionuz😡😡😡

  • Guldadas Tahirov

    Guldadas Tahirov

    9 gün əvvəl

    Aşk mantık intikamın 12 ci bölümün ne zaman yutuba yayınlanacaq?